Do wynajmu powierzchnia biurowo - usługowa w Wilanowie.
Budynek biurowo - usługowy A+.
Całkowita powierzchnia budynku: 34.956 mkw., w tym 27.929 mkw.
powierzchni biurowej (piętra od +1 do +4), oraz 7.027 mkw. powierzchni handlowo-usługowej.
Oferowana powierzchnia netto ok. 1.000m, II piętro.Dokładny metraż zostanie potwierdzony po przygotowaniu planu aranżacyjnego według wytycznych Najemcy.
Powierzchnia typowego pietra biurowego wynosi: 7.110 mkw.
3-kondygnacyjny parking podziemny oferujący 910 stanowisk parkingowych dla najemców, w tym 217 miejsc przeznaczonych dla gości, oraz 130 miejsc rowerowych.
Współczynnik miejsc parkingowych wynosi: 1:40 mkw.
Otwarta infrastruktura sportowo-kulturalna (m.in. boiska do siatkówki plażowej, trampoliny, ścianka wspinaczkowa)
W części handlowej liczne punkty usługowe oraz liczne udogodnienia dla najemców budynku tj. restauracje, kawiarnie, apteka, pralnia, delikatesy, fitness club, biuro podróży, myjnia samochodowa, kwiaciarnia, winiarnia, salon optyczny, manicure&pedicure salon, klinika medyczna (Medicover) i inne.
Na parterze budynku znajduje się reprezentacyjna główna recepcja oraz 5 dodatkowych wejść, dwie windy osobowe i jedna towarowa.
Budynek oferuje 910 stanowisk parkingowych dla najemców i gości w trzy poziomowym garażu podziemnym, oraz 130 stanowisk parkingowych dla rowerów.
W budynku zastosowano następujące rozwiązania budownictwa zrównoważonego:
fasada z izolacją termiczną, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła do 90%,
nowoczesny system klimatyzacji z free-cooling, systemy energooszczędne, wydajny system klimatyzacji z wymiana powietrza 40m3/ h / osobę / 10m, ponowne zużycie wody deszczowej do nawadniania zieleni w budynku, czujniki ruchu w toaletach.
Planowany jest autobus dla użytkowników budynku łączący z najbliższą stacją metra.
W przypadku wyłącznego korzystania z holu windowego na piętrze powierzchnia holu windowego zostanie wliczona w powierzchnię biurową Najemcy.
W przypadku współużytkowania holu windowego z innym najemcą, 50% powierzchni holu windowego zostanie
dodane do powierzchni biurowej Najemcy.
Współczynnik powierzchni wspólnych wynosi 5%. W skład powierzchni wspólnej wchodzą następujące powierzchnie: hole recepcyjne, hole windowe na parterze budynku, pomieszczenia dla matek karmiących, palarnie, pomieszczenia ochrony, pomieszczenia serwisu sprzątającego oraz technicznego.
Powierzchnia najmu brutto, stanowiąca podstawę naliczania opłat zostanie potwierdzona po przygotowaniu planu
aranżacyjnego według wytycznych Najemcy.
Data rozpoczęcia najmu min. 3 miesiące od dnia rozpoczęcia najmu, okres najmu 5 lat.
Najemca otrzyma 6 miesięcy zwolnienia z płatności Czynszu Podstawowego za wynajętą powierzchnię biurową.
Zwolnienie z płatności zostanie rozliczone w pierwszym roku trwania umowy najmu.
Z uwagi na wakacje czynszowe, efektywny czynsz najmu wyniesie 12,60 EURO/m/miesięcznie.
Opłaty Eksploatacyjne:
Zaliczka na opłaty eksploatacyjne została oszacowana na poziomie 18,00 PLN/m powierzchni najmu brutto. Pokrywać będą nakłady związane z utrzymaniem nieruchomości, w tym między innymi następujące koszty:
- koszty administracji oraz zarządzania budynkiem;
- koszty obsługi technicznej budynku;
- koszty związane z obsługą recepcji głównej budynku;
- ubezpieczenie budynku;
- podatek od nieruchomości, użytkowanie wieczyste, (podatek katastralny o ile zostanie wprowadzony) inne opłaty wynikające z regulacji prawnych;
- całodobowa ochrona budynku;
- konserwacja i utrzymanie systemu telewizji przemysłowej nadzorującej budynek oraz powierzchnie wspólne;
- konserwacja i utrzymanie instalacji systemu przeciwpożarowego;
- konserwacja i utrzymanie sieci teleinformatycznej budynku;
- konserwacja systemu kontroli dostępu do budynku;
- przeglądy bieżące, obsługa, naprawy wind i dźwigów budynkowych;
- przeglądy, obsługa, konserwacja systemu klimatyzacji i wentylacji;
- przeglądy, obsługa, konserwacja wszystkich instalacji technicznych w budynku;
- zaopatrzenie części wspólnych w środki czystości;
- zapewnienie, konserwacja i utrzymanie osprzętu sanitarnego;
- utrzymanie i konserwacja budynku;
- sprzątanie powierzchni wspólnych w tym powierzchni zewnętrznych wokół budynku, odśnieżanie powierzchni zewnętrznych oraz dachu, usuwanie lodu, sprzątnie parkingów podziemnych i naziemnych;
- deratyzacja, dezynsekcja budynku;
- utrzymanie zieleni w i wokół budynku;
- mycie elewacji dwa razy w roku;
- konserwacja elewacji budynku, stolarki okiennej i drzwi wejściowych;
- koszty dostawy i zużycia wody w częściach wspólnych;
- wywóz śmieci i odpadów, odprowadzanie ścieków i wód deszczowych;
- koszty dostawy i zużycia energii elektrycznej w częściach wspólnych, w tym na zewnątrz budynku;
- Koszty autobus wahadłowego obsługującego trasę Budynek stacja metra.
Niezależnie od zaliczki na opłaty eksploatacyjne Najemca będzie pokrywał koszty sprzątania powierzchni Najemcy,
energii elektrycznej zużytej przez Najemcę (według licznika), koszt grzania/chłodzenie (wg licznika), koszt dostawy
i zużycia wody (według licznika) na najmowanej powierzchni, usług telekomunikacyjnych i internetowych.
Do oferowanej powierzchni możliwość najmu 25 stanowisk parkingowych w garażu podziemnym do wyłącznego użytku Najemcy w cenie 85,00 EUR /1/miesięcznie.
Wymienione opłaty w ofercie będą powiększane o należny podatek VAT.
Czynsz Podstawowy za wynajem powierzchni biurowej oraz czynsz za wynajem miejsc parkingowych podlegać będą waloryzacji, w każdym kolejnym, pełnym roku, zgodnie z Rocznym Indeksem Cen Konsumpcyjnych (HICP), publikowanym przez Eurostat dla Unii Europejskiej za ostatni rok poprzedzający waloryzację. Indeksację przeprowadza się ze skutkiem na dzień 1 stycznia każdego roku kalendarzowego. Pierwsza waloryzacja za okres od dnia podpisania Umowy nastąpi począwszy od dnia 1 stycznia następującego po roku, w którym nastąpił dzień
przekazania.
Zabezpieczenie Umowy Najmu
W ciągu 14 dni od daty podpisania umowy najmu Najemca przedstawi Wynajmującemu zabezpieczenie umowy najmu w postaci depozytu gwarancyjnego lub bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie, przenoszonej i
nieodwołalnej gwarancji bankowej.
Depozyt gwarancyjny lub gwarancja bankowa będą opiewały na kwotę stanowiącą ekwiwalent 3 miesięcznych opłat za
czynsz podstawowy, czynsz za wynajem miejsc parkingowych oraz za zaliczki na opłaty eksploatacyjne, powiększonych
o podatek VAT w obowiązującej stawce.
Standard Wykończenia Biur
Standard wykończenia budynku w systemie otwartym obejmuje m.in.:
podwieszane sufity z oświetleniem 500 lux;
podnoszona podłoga 12 cm;
wykładzina dywanowa;
puszki podłogowe w rozmieszczeniu 1/20m obsługujące dwa stanowiska pracy;
obciążenie stropu 3,5kN/m2;
wzmocnienia do 5kN/m;
pionowe okablowanie kat. 6;
system wentylacji i klimatyzacji z nawilżaniem;
wykończone toalety;
uchylne okna;
kontrola dostępu do powierzchni;
system BMS;
system ppoż., CCTV oraz czujniki dymu,
instalacja tryskaczowa w garażach podziemnych;
wysokość pomieszczeń w świetle 2,7m podłoga -sufit podwieszany.
Wynajmujący przeznaczy dodatkowy budżet aranżacyjny w wysokości 100,00 EUR/m wynajętej powierzchni biurowej netto na wykonanie prac adaptacyjnych Najemcy, wykraczających ponad oferowany standard wykończenia powierzchni.
Wynajmujący pokryje koszt wykonania planu aranżacyjnego oraz projektów wielobranżowych (koszt projektów
wynosi 15,47 EUR/m).
Niniejsza oferta pozostaje ważna przez okres 14 dni od dnia jej przedstawienia pod warunkiem dostępności
powierzchni.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Numer oferty: 112489
Data aktualizacji: 2021-08-18
ID ogłoszenia: K18098363
Udostepnij
Wydrukuj
Zgłoś naruszenie
Chcesz mieć na oku podobne nieruchomości? Włącz powiadomienia i nie przegap okazji!
*Lokale użytkowe na sprzedaż Warszawa, cena: od 11 900 do 16 100 zł, powierzchnia: od 850 do 1150 m2
Oferuję do wynajęcia powierzchnie biurowe, idealne pod działalność IT, siedzibę/oddział banku, lokal handlowy lub usługowy o metrażu 801 m2.Na życzenie klienta dysponujemy również...
lokal biurowy 1119 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na 1 piętrze biurowca w okolicach ulic: Marynarskiej i Postępu, poleca Property Office (tel. [tel] , mail: [email])
-...
lokal biurowy o pow. 826 m2 do wynajęcia na bliskiej Woli, na 2 piętrze nowoczesnego budynku biurowego w okolicach ul. Towarowej, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])...
lokal biurowy o pow. 721 m2 do wynajęcia w Centrum, w kameralnym budynku biurowym w okolicach ulic: Pięknej i Al. Ujazdowskich, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])...
lokal biurowy o pow. 862,48 m2 do wynajęcia
na 1 piętrze w budynku biurowym na bliskim Mokotowie, w okolicach ul. Rakowieckiej i Wiśniowej, poleca Property Office (tel. [tel], mai...
atrakcyjny lokal biurowy o pow.710 m2 na 7 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Powiślu , w okolicach ul. Solec, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])
---------...
Do wynajęcia powierzchnia biurowa ( kondygnacja) w biurowcu kl. "A" Warszawa/Śródmieście.
Nowoczesna architektura, wysoki standard powierzchni wspólnych.
Doskonała i prestiżowa l...
Do wynajmu powierzchnia biurowa w W-wie na Mokotowie/Stegny.
V piętro, powierzchnia do zagospodarowania i aranżacji wg. potrzeb przyszłego Najemcy.
Możliwość podziału na 4 oddz...
luksusowa powierzchnia biurowa w ekskluzywnym biurowcu klasy A w centrum Warszawy
Pełne bezpieczeństwo i komfort prowadzenia działalności
Prestiżowi najemcy
Doskonała komunikac...
Hala o powierzchni 732,55m2.
- powierzchnia podstawowa hali - 628,32 m2, - powierzchnia pomocnicza,
- toalety,
- komunikacja,
- część socjalna - 104,23 m2.
Hala na pogranicz...
lokal biurowy o pow. 777 m2 do wynajęcia na warszawskiej Woli, na 3 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Józefa Sowińskiego, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email]...
Oferuję do wynajęcia powierzchnie biurowe, idealne pod działalność IT, siedzibę/oddział banku, lokal handlowy lub usługowy o metrażu 1075 m2.Na życzenie klienta dysponujemy również...