moduł biurowy flexi dla 19 osób na
na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Ochocie, w okolicach Centrum Handlowego Reduta, poleca Property Office (tel. Pokaż numer telefonu, mail: [email])
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność: od zaraz
Koncepcja FLEXI LEASE to połączenie zalet rozwiązań co-workingowych z potrzebą posiadania własnej, wydzielonej przestrzeni na elastycznych warunkach najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-open space,
-pokój biurowy( dla 4 osób),
-sala konferencyjna (do 5 osób)
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prota umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 1050 PLN netto/mies.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Zalety:
-dostęp 24/7 do własnego unitu i przestrzeni wspólnych,
-serwis sprzątający po godzinach pracy,
-brak dodatkowych opłat za media,
-Wi-Fi,
-serwis: kawa, herbata i woda,
-monitoring CCTV,
-ochrona 24/7,
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Parking:
Niededykowane miejsca parkingowe:
-Podziemne 65 EUR/miejsce/miesiąc ,
-Naziemne 50 EUR/miejsce/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/50 m2,
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystow.
Opis budynku:
7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2.
Udogodnienia dla Najemców:
-kawiarnie,
-siłownia,
-przedszkole,
-kiosk
-myjnia ekologiczna dla samochodów,
Zalety lokalizacji:
Odległość 5 min. jazdy samochodem od centrum Warszawy.
Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.
W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania :
[email] ;
tel. Pokaż numer telefonu
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Numer oferty: 295303
Data aktualizacji: 2024-10-29
ID ogłoszenia: K36868376
Udostepnij
Wydrukuj
Zgłoś naruszenie
Chcesz mieć na oku podobne nieruchomości? Włącz powiadomienia i nie przegap okazji!
*Lokale użytkowe na sprzedaż Warszawa, cena: od 16 958 do 22 943 zł, powierzchnia: od 66 do 89 m2
Powierzchnia 74,53 m2
(apartament) z dużym tarasem 16,64 m2
z pięknym widokiem na Wisłę w Warszawie.
Do lokalu przynależą 2 miejsca parkingowe.
W apartamencie znajduje si...
serwisowany lokal biurowy dla 18 osób do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na 1 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. [tel], ma...
umeblowane biuro dla 15 osób do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na parterze nowoczesnego biurowca w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email...
umeblowane biuro dla 14-15 osób do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na parterze nowoczesnego biurowca w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [em...
wyposażone biuro dla 18-20 osób na bliskiej Ochocie, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Białobrzeskiej o, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])
-----...
biuro typu FLEX* o pow.71,50 m2 na 1 piętrze w biurowcu w Śródmieściu, w okolicach ul. Kruczej i Al. Jerozolimskich, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])
-----------...
Lokal o powierzchni 95,98m2, wejście od ulicy , duża sala sprzedaży od strony ulicy.
Lokal posiada dwa okna wystawowe, kraty okienne opuszczane umiejscowione od wewnątrz loka...
wyposażone biuro dla 12 osób na 3 piętrze budynku biurowego w kompleksie usługowo-handlowo- biurowym w okolicach ul. Grzybowskiej na warszawskiej Woli, poleca Property Office (tel....
biuro typu FLEX* premium przeznaczone dla 17 osób na 3 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])
---------------...
8-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia,
w kameralnym budynku biurowym w okolicach Al. Ujazdowskich, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])
------------------------...
umeblowane biuro dla 15 osób na 26 piętrze w nowoczesnym budynku na warszawskiej Woli w okolicach ul. Prostej, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])
----------------...
umeblowane biuro dla 14 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy,
w biurowcu klasy A, w okolicach ul. Tamka, poleca Property Office (tel. [tel], mail: [email])
----------------------...